کافه بی وان Be One مزخرف ترین کافه ای که در تمام عمرتان خواهید رفت!!!

کافه بی وان BE one ، کافه ای که از ابتدای تابستان 1401 تاسیس شد ، با توجه به معماری جذاب و دکوراسیون خوبی که در آن به کار رفته بود، انتظار می رفت بتواند نوع جدیدی از کافه در مشهد را بوجود آورد و مخاطبان خود را جذب کند.

نا امید کننده ، افتضاح ، Rude و غیر حرفه ای :

 

در کمال تعجب ، هنگامی که می خواهید وارد کافه بی وان شوید ، دچار تناقض عجیبی در نوع معماری و رفتار کارکنان می شوید، معماری ؛ زیبا مدرن و امروزی با مدلی ک سطوح غیر مسطح در ان ب کار رفته اند ، اما کارکنان ؛ نا مرتب ، غیر حرفه ای و بی ادب ، از دماغ فیل افتاده اند.تمام چیز هایی ک در کافه های دیگر بای دیفالت وجود دارد، در بی وان باید آنها را درخواست کنید و وقتی از ویتر چیزی میخاید، اصلا حرفه ای نبوده و امتناع میکند از  دسترسی شما به خواستتون.
کیفیت منو واقعا مزخرفه و بسیار چیپه، ابتدا قیمت هاشو ک میبیند حس میکنید شاید واقعا کیفیت خوبی قراره دریافت کنید ولی متاسفانه اصلا خبری از این حرفا نیست.

کافه بی وان بی ادب گستاخ در مشهد

کافه و رستوران بی وان مشهد، کافه ای افتضاح و چیپ :

اگر تنها یک بار به کافه بی وان مشهد رفته باشید ، تفاوت سطح و دانش اهالی کافه بی وان مشهد با بقیه کافه ها را خواهید فهمید. ضمن آنکه کافه بی وان مشهد بسیار بی ادبانه و از بالا ب پایین با مشتری های خود رفتار میکند، کیفیت منو و ایتم های غذایی بسیار پایین است و به غیر آلفردو، بقیهه ایتم ها اصلا ارزش خوردن را ندارد ، هرچند همان آلفردو هم به قدری گران است که اگر غذا باز باشید ، قطعا گزینه هایی با کیفیت بهتر برای شما وجود دارید و انها را می شناشید.
نکته دیگر، سرد بودن کافه بی وان مشهد در طول شب های سرد مشهد و گرم بودن ان در طول روزهای گرم تابستان است، مشکلی که هنوز حل نشده و با دانش فنی پایین اهالی ان ، بعید میدانم حل شود.
 

 

محیط و اتمسفر خوبی داره، کیفیت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها هم خوبه. اما ...
بر خورد پرسنل زیاد جالب نیست.
تقریبا زننده‌ترین بخش همون اول با ورود شما شروع میشه، وقتی که قبل از خوش‌آمدگویی ازتون می‌پرسن که رزرو داشتین یا نه. حتی اگه رستوران کاملا خالی باشه شما هیچ حق انتخابی برای نشستن ندارید و باید طبق صلاحدید مسوول سالن جاگذاری بشید!
معمولا برای پارک کردن ماشین مشکلی ندارید.
قیمتها هم بالاست و نمیشه به چشم یه کافی‌رستوران روزمره و اقتصادی بهش نگاه کرد.

بدترین تجربه که از یک کافه رستوران میتونین بگیرین
ساعت ۱۰:۳۰ سفارش صبحانه ثبت شد و تا ۱۲:۳۰ سفارش آماده نشد و مجبور به ترک این سیرک شدیم
پاسخگویی به مشتری بسیار بی ادبانه و با پررویی تمامه
این یک ستاره هم که دادم به خاطر اینه که حداقل امتیازیه میشه داد. باید امتیاز منفی به اینجا داد

کافه بی وان مشهد ، ناامید کننده ترین

کافه بی وان مشهد به جرئت ناموفق ترین کافه ای می باشد که در هنگام افتتاح و با توجه به مکان و معماری و دکوراسیون ان، پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین های مشهد داشت اما باز هم به دلیل نداشتن دانش کافی ، تیم بی سواد ، بی تجربه و سطح پایین
متاسفانه تبدیل به چیزی نشد که باید میشد.

خدمات رنگ مو در مشهد