کافه رُسِنت Roscent Cafe یک کافه رستوران مدرن در مشهد، ایران است که در انتهای خیابان صارمی ۱۶ واقع شده است. این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است و با فضایی مینیمال و آرامش بخش، مکان مناسبی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه یا یک وعده غذایی خوشمزه است.

فضای کافه رُسِنت Roscent Cafe:

فضای کافه رُسِنت Roscent Cafe با استفاده از رنگ های روشن و خطوط ساده طراحی شده است. این فضای مدرن و مینیمال، حس آرامش و راحتی را به مشتریان القا می کند. کافه دارای دو بخش داخلی و خارجی است. بخش داخلی کافه دارای فضایی دنج و خصوصی است که برای قرارهای دوستانه یا کاری مناسب است. بخش خارجی کافه دارای فضایی باز و دلنشین است که در روزهای گرم سال می تواند مکان مناسبی برای صرف غذا و نوشیدنی باشد.

منو کافه رُسِنت Roscent Cafe:

کافه رُسِنت Roscent Cafe منوی متنوعی از قهوه، چای، نوشیدنی های سرد و گرم، و غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می دهد. قهوه های کافه رُسِنت با استفاده از دانه های قهوه مرغوب و تازه دم می شوند. چای های کافه رُسِنت نیز از انواع مختلف چای های ایرانی و خارجی تهیه می شوند. نوشیدنی های سرد و گرم کافه رُسِنت نیز با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

غذاهای کافه رُسِنت Roscent Cafe نیز با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شوند. برخی از غذاهای محبوب کافه رُسِنت عبارتند از:

  • چیکن لنکاوی: این غذا ترکیبی از سینه مرغ، سس آلفردو و پنیر پارمزان است.
  • فیله استیک: این غذا با استفاده از گوشت گوساله تازه و مرغوب تهیه می شود.
  • پاستا: کافه رُسِنت انواع مختلفی از پاستا را با سس های مختلف ارائه می دهد.

     

 

معایب کافه رُسِنت Roscent Cafe:

  • سرویس نا مناسب: برخی از کاربران از سرویس نا مناسب کافه رُسِنت شکایت کرده اند. آنها گفته اند که کارکنان کافه برخورد مناسبی با آنها نداشته اند و زمان انتظار برای دریافت سفارش طولانی بوده است.
  • قیمت های بالا: برخی از کاربران معتقدند که قیمت های کافه رُسِنت نسبت به کیفیت غذاها و نوشیدنی ها بالا است.
  • فضای کم: برخی از کاربران از فضای کم کافه رُسِنت شکایت کرده اند. آنها گفته اند که در روزهای شلوغ، فضای کافه برای نشستن کافی نیست.
  • قیمت های منو با قیمتی که برای ما حساب کردن اخرش فرق داشت، کیفیت به شدت پایین نوشیدنی که من گرفتم انگار فقط شیر خالی بود و با اینکه جزو نوشیدنی های گرم بود گرم نبود، رفتار صندوق دار خوب نبود، با وجود قیمت های بالا باز مالیات رو هم اخر جدا ازمون گرفتن، ما چند نفر بودیم و میخواستیم جدا حساب کنیم اما حضرت اقا فرمودن سیستمشون فلانه و بهمانه و زحمتشون میشده فاکتورای جدا بزنن. ما دوشب پیش رفتیم که هی برقاشون میرفت و با اینکه مدت زیادی نشسته بودیم سفارشات بقیه رو اوردن ولی به ما گفتن باید بریم که البته چون در اینجا برخورد مناسبی داشتن تصمیم گرفتیم که دوباره بریم ولی این دفعه اصلا خوب نبود. به هیچ عنوان دیگه نمیرم و به هیچ کس دیگه ای هم پیشنهاد نمیکنم.
     
  • دقیقا , رفتار صندوق دار خوب نبود، با وجود قیمت های بالا باز مالیات رو هم اخر جدا ازمون گرفتن، ما چند نفر بودیم و میخواستیم جدا حساب کنیم اما حضرت اقا فرمودن سیستمشون فلانه و بهمانه و زحمتشون میشده فاکتورای جدا بزنن.
     
  • هزینه خیلی زیادی برای کیک سفت و نوشیدنی سرد و بی کیفیت گرفتند. قیمت بسیار بالا و متفاوت با آنچه در منو بود. رفتار ناشایست صندوق دار هم به اینا اضافه کنید. اصلا تجربه جالبی نبود. از روی عکسای اینستاگرام رفته بودیم ولی قطعا دیگه این اشتباه رو تکرار نمیکنیم. تجربه اول و آخر ما توی این کافه بود. امیدوارم کافه های جدیدی که باز میشن متوجه بشن که نمیتونن با بی احترامی به مشتری و خدمات ضعیف به کار خودشون ادامه بدن. فقط دیزاین برای داشتن کافه خوب کافی نیست.

به طور کلی نظر اغلب کاربران از رفتن به کافه رسنت به این شکل بوده است :

+اتمسفر و فضای مناسب
+رفتار نامناسب اعضای کافه
+حساب کردن کل میز فقط با یک کار
+ به این شکل اگر میز شما 10 نفر باشد و هزینه ان 5 میلیون شده باشد ، طبق قوانین این کافه شما باید همه این هزینه را با یک کارت بانکی حساب کنید ، این دیگه چه وضعشه؟
+تنها 45 دقیقه برای استفاده از فضای کافه زمان دارید اگر از منو کافه استفاده کنید ، اگر منو رستوران استفاده کنید 90 دقیقه ، رسما در این کافه نفس کشیدن هم پولی است .
+نبود جای پارک
+نداشتن فرهنگ کافه داری

 

 

کافه رُسِنت Roscent Cafe همچنین دارای یک فضای باز است که در روزهای گرم سال می تواند مکان مناسبی برای صرف غذا و نوشیدنی باشد. این فضای باز دارای فضایی بزرگ و دلنشین است که می تواند پذیرای گروه های بزرگ باشد.

کافه رُسِنت Roscent Cafe با ارائه فضایی زیبا و دلنشین، غذاهای خوشمزه و خدمات عالی، یکی از محبوب ترین کافه های مشهد است. این کافه مکان مناسبی برای لذت بردن از یک روز خوب است.